неділю, 22 січня 2017 р.

Актуальність національно-патріотичного виховання в сучасному освітньому просторі.

 
 27 жовтня 2016 року, в актовій залі Краматорської державної машинобудівної академії за організацією Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася II науково практична конференція за темою «Досягнення та виклики національно –патріотичного виховання в регіоні»



  Створенню урочистого настрою, патріотичному піднесенню емоційної атмосфери зібрання сприяло відкриття конференції гімном, який співали діти,
переглядом тематичного відеозапису у супроводі авторської пісні М. Плаксіна «Єднаймося».
  Привітала присутніх та побажала плідної роботи директор департаменту освіти та науки Донецької ОДА Оксенчук Н.В.
Бодик О.П.в.о.ректора Донецького облІППО ознайомив з особливостями реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді.Продовжуючи думку колеги, проректор Донецького облІППО з наукової роботи Бурцева Ю.О. розповіла про сучасні орієнтири національно- патріотичного виховання в регіоні.Ковальов В.Д.,ректор ДДМА, розкрив концептуальні засади регіональної моделі національно-патріотичного виховання в умовах соціальних змін.
  На перерві працювали освітньо-тренінгові портали за темами:
1.Формування готовності до захисту Батьківщини як складова системи національного виховання.
2.Мандрівка до серця:упровадження курсів духовно-морального спрямування як підгрунтя виклики національно –патріотичного виховання .
3.Культурна спадщина українського народу як чинник формування національної свідомості молоді. Я приєдналася до групи яку керувала вихователь Парасковіївської спеціальної школи-інтернату I-III ступенів №40 Донецької  обласної ради.

Саме тут всі присутні навчилися робити ляльку-мотанку, дізналися історію походження цих ляльок, їх різновиди за призначенням, традиції та обряди.
4.Єдність у різноманітті :полікультурна палітра Донеччини.
Кожен куточок для роботи був обладнан тематично.
 Потім всі присутні розійшлися по дискусійним майданчикам,де продовжили роботу за даними темами:
Дискусійний майданчик 1.Нова якість освітнього простору-новий поступ у громадянському вихованні школяра.
Дискусійний майданчик 2.Потенціал природничих дисциплін у вихованні національно-патріотичної свідомості молоді.
Дискусійний майданчик 3.Життева позиці особистості: національна свідомість, ціннісні орієнтації, громадська активність, де я виступила з доповіддю.
Дискусійний майданчик 4.Запобігання ціннісній дезорієнтації школярів Донеччини через призму суспільно-гуманітарних дисциплін.
Дискусійний майданчик 5.Національно –патріотичне виховання дошкільників-система чи ситуативність.
Дискусійний майданчик 6. Національно –патріотичне виховання в ПНЗ:запит суспільств чи потреба особистості.
  Кожен присутній ще раз усвідомив, що патріотичне виховання має бути стрижнем усієї навчально-виховної роботи, оскільки ми повинні виховати особистість, яка має почуття гордості за свою державу, сумлінно виконує громадські обов’язки, усвідомлює соціальні проблеми Батьківщини та українського народу, любить рідних та близьких людей. Без цього людина не має обличчя, вона втрачає себе.


1 коментар: