суботу, 21 січня 2017 р.

Мій рідний край,моя земля.Твір-есе Пєткової Софії 3 кл.

        
                                            

 Я- мешканець Донеччини

 У кожного з вас є дім,де живете  ви, мама, тато, бабусі, дідусі братики й сестрички. Кожна ваша домівка, ваша сім я  утворюють нашу маленьку батьківщину - Донеччину.

 
Донбас - це наша земля,наш рідний край із славною історією,з   мудрими талановитими людьми,з чарівною піснею,що дивує весь світ, з мужніми робітниками , які важкою працею забезпечують  всю країну чорним золотом, з невмирущими народними традиціями, з мальовничою природою.
  Донеччина - це зелена трава у дворі твого дому, де ти бігаєш, лежиш, спостерігаєш за зірками, хмарками у небі і загадковими териконами,які здаються тобі велетнями  посеред безкрайніх степів.
 Люби свій край та дбай,щоб процвітав,бо тут з
явився ти на світ.                   
                     Моя Донеччина – яскрава, промениста,
                      Ти наша доля, палке, світле  майбуття,
                    Чарівний край мого щасливого дитинства,
                               Тебе кохаю
, і навік з тобою я!



Немає коментарів:

Дописати коментар